20 Temmuz 2015 Pazartesi

Tanrısallık Adamus

Sevgili dostlarım, canlarım, enerjimi size açıyorum, tanıyın beni
Ben O Ben'im
Egemen alandan Adamus
Sizi kutsamak üzere buradayım, sanki ihtiyacınız varmış gibi
Merak etmeyin bu gece rahat akacak enerji
Zihinsel yorgunluklarınıza katkı sağlamaya değil onları çözmek için aynı çemberde el ele tutuşmak için geldim
Yeterince yoğunluğun olduğu dönemin içine daldınız işte
Hepsi ama hepsi size hizmet etmek üzere orada
Bundan önce bir zihinsel döngünüzü bozmak istiyorum
Dostlarım, tanrısal bilgilerini ile tanrısallığınız o anlarda yüz yüze geldiğinde ne yaptığınızı sorun kendinize
Bütün o spiritüel yolları yürüdünüz
Kitapları okudunuz
Hala mesajları takip ediyorsunuz
Hatırlatmaların çarpıcılığı sadece tek bir şeye işaret ediyor
Basit olan yalın olan bir gerçekliğe ki o da tanrısallığınızdır
Bu budur ve ötesi olmayacak
Ne kadar farklı konular olsa da
Ne kadar teknikler verilse de
Hepsi de bu noktaya hizalanmayı seçmeniz için teşvikler bütünüdür
Ne yazık ki bu böyledir
Hali hazırdaki yoğunluğa hem bireysel yaşamınızda hem toplumsal yaşamınızda muhatap olan siz uyananlar bu kadar basitliği görmezden gelmeyi seçebiliyorsunuz
Hayır , bize üzerinde düşünecek, uğrunda çarpışacak şeyler verin diyorsunuz
Bunun için yalvarıyorsunuz çoğu zaman
Garip değil mi ?
Oysa değerli yaşlı ruh bana diyeceksin ki hayır öyle değil yanılıyorsun
Ben basitliği istiyorum hayatımda
Evet sağlığı istiyorum
Biraz bolluk istiyorum gerçekten fazlasını değil
Karmaşa istemiyorum artık çok yoruldum diyeceksiniz
Bu bir travmadır gerçekten öyle
Bir an bulunduğunuz yerden zıplayıp bizim yanımızda belirmenizi öyle istiyorum ki
Çoğu zaman isteklerinizin hayatınızda gerçekten tezahür ettiğini gördüğünüzde o isteklerinize şok olacaksınız
Tanrısallık basittir ve zihnin anlayamayacağı bir yerdedir işte bu yüzden bu kadar güzel işte bu yüzden erişiminiz sözde çok zordur
Rüyadan her uyandığınız adımda O'na dokunmaya başlarsınız
Kendi sessizlik alanınızda esas yönlendirmeniz gereken soru şu ?
OL dediğimde bunu yaratmaya gerçekten hazır mıyım ? Hemen şimdi !
Buna izin vereyim mi ?
Bırakayım mı kendimi tanrısallığımın kollarına
Kalbimden süzülen ve dudaklarımdan çıkan gerçekten OLsun mu ?
Ben sizin parçanızım
Var oluşumun temel düzeyi budur çünkü sizler de benim parçamsınız ve sizleri tanıyorum
Aslında tanrısallığınızın gerçekliğini bu kadar yalın ve bu kadar çarpıcı karşınıza getirdiğimde zihninizin düştüğü dehşeti görebiliyorum
Bir saniye bile sürmeyen bir andan sonra şüpheyi davet eden kalbiniz mi sanıyorsunuz ?
Gerçekten her zihninizden geçenin her ol dediğinizin olmasına hazır mısınız ?
Buna gerçekten hazır değil misiniz yoksa kendinizi bunun imkansızlığına ikna edip uyumaya devam mı etmeyi seçiyorsunuz
Burada sunduğum gerçekliğiniz budur
Aynanın diğer tarafındaki parlamanız bu tarafınızdaki feryadına böyle sesleniyor işte
Hazır mısın insan kıyafetlerini çıkarmaya?
Yoksa dur biraz bir de sohbahar modasını bekleyeyim mi demeyi seçiyorsunuz ?
Ne kadar gerçek gibi görünse de sen korkuların değilsin
Anlamıyorsun Adamus, kolay değil o hallerden bir an önce çıkmak, kolay değil tanrısallığı yaşama geçirmek diyorsunuz
Şu sözlerin içindeki paradoksun güzelliğine bakar mısın ?
Tanrısallığını bilen ve ona ulaşmak için zorluğu var eden, zaman koyan tanrılar..
Ah evet bu kadar eşsiz ve muazzamsınız ve sizi bu yüzden seviyorum
Bugün böyledir ve her günkü gibi aynıdır buradan
Farklı olan oyuncaklarını bırakmak isteyen bebek tanrıların niyetleridir
Tanrısallığınızı da gördüğünüz açı bundan ibaret çünkü
Yeni yeni kendine doğmakta olan küçük tanrıcıklar olarak düşlüyorsunuz bunu
Bunu parça parça tatmayın, tadı damağınızda kalıyor ve başka nimetlerden tatmin olmamaya başlıyorsunuz
Neden hepsini tatmıyorsun ki ?
Bu seni doyuramayacak mı sanıyorsun ?
Bu aslında öyle olmazsa hayal kırıklığına mı uğrayacağını sanıyorsun ?
O zihnine hangi spiritüel çöplükleri doldurduysan onu mu sanıyorsun?
Derdim şudur diyen sevgili dostum
Bırak onu sırtından artık
Daha fazla oynama
OL de tüm gücünle
Acaba diye endişeye düşmeden dökülsün dudaklarından, kalbinin evreni saran sıcaklığı ile yap bunu
O zaman bileceksin O olduğunu..
Her zaman yaratımda her şey yolunda ve olması gerektiği gibi dostlarımız..
Bu gece yaramazlık yok wink ifade simgesi Aranızdan aynı sükunet ile ayrılıyorum. Öyledir..

Hiç yorum yok: